صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 25

موضوع: عدم تطابق سرعت حرکت در دستگاه های مختلف

  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    آب‍ ۱۳۹۵
    شماره عضویت
    7809
    نوشته ها
    13
    تشکر
    14
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان

    Red face عدم تطابق سرعت حرکت در دستگاه های مختلف

    سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز و بزرگان یونیتی ایران

    من تو پروژم به یه مشکلی خوردم که چند روزه هرکاری میکنم درست نمیشه!

    تعدادی مهره در برخود با هم که کاربر با دراگ مهره حرکتش میده حرکت ضبط و به سرور ارسال میشه اونطرف بازی کاربر دیگه حرکت رو از سرور دریافت و رو گوشیش اجرا میشه

    حالا مشکل اینجاست که قدرت حرکتی متفاوت رو با توجه به قدرت متفاوت دو دستگاه تو دو بازی میبینیم

    با Time.deltatime خیلی سرو کله زدم تا درستش کنم ولی نشد نمونه کد حرکتی به شکل زیره

    GetComponent<Rigidbody>().AddForce(outPowered,ForceMode.Impulse);

    outPowered به عنوان vector3 هستش.

  2. Top | #2

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    اس‍ ۱۳۹۳
    شماره عضویت
    5625
    نوشته ها
    380
    تشکر
    48
    تشکر شده 106 بار در 97 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    اون از افت فریم میاد..برای کم کردنش time.detatime رو حذف کن
    بازیت اگه از standard Shader استفاده میکنه بزار روی mobile diffuse یا Legacy diffuse که من بیشتر ترجیح میدم
    افکتا رو هم حذف کن
    Antialising رو off کن
    سایه رو حذف کن
    امضای ایشان
    Telegram: @Alizadev

  3. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Mohammadalizadeh از ایشان تشکر کرده است:

    7tarrah (۰۹-۰۹-۱۳۹۵)

  4. Top | #3

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    آب‍ ۱۳۹۵
    شماره عضویت
    7809
    نوشته ها
    13
    تشکر
    14
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammadalizadeh نمایش پست ها
    اون از افت فریم میاد..برای کم کردنش time.detatime رو حذف کن
    بازیت اگه از standard Shader استفاده میکنه بزار روی mobile diffuse یا Legacy diffuse که من بیشتر ترجیح میدم
    افکتا رو هم حذف کن
    Antialising رو off کن
    سایه رو حذف کن
    ممنونم بزرگوار
    یعنی ارتباطی با time.deltatime نداره این موضوع؟
    چون کلا باید تفاوت مقدار حرکت از بین بره
    تو مهره ها از mesh render , legacy shaders/transparent/diffuse استفاده میشه دقیقا چه پینهادی دارین براش؟
    ممنون

  5. Top | #4

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    اس‍ ۱۳۹۳
    شماره عضویت
    5625
    نوشته ها
    380
    تشکر
    48
    تشکر شده 106 بار در 97 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    legacy shaders/transparent/diffuse این افکتش سنگینه

    mobile/transparent/vertex Color سبکه
    امضای ایشان
    Telegram: @Alizadev

  6. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Mohammadalizadeh از ایشان تشکر کرده است:

    7tarrah (۰۹-۰۹-۱۳۹۵)

  7. Top | #5

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    آب‍ ۱۳۹۵
    شماره عضویت
    7809
    نوشته ها
    13
    تشکر
    14
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammadalizadeh نمایش پست ها
    legacy shaders/transparent/diffuse این افکتش سنگینه

    mobile/transparent/vertex Color سبکه
    ممنون
    تو قسمت موبایل transparent نیست

    و یک موضوع دیگه اینکه به نظرتون اگه مشکل از این باشه چرا همیشه اتفاق نمیافته؟فقط تو بعضی از حرکت ها مقدار حرکت تو دستگاه مقابل بیشتر میشه اونم به مقدار کم ولی همین مقدار کم باعث میشه بازی به هم بخوره

  8. Top | #6

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    اس‍ ۱۳۹۳
    شماره عضویت
    5625
    نوشته ها
    380
    تشکر
    48
    تشکر شده 106 بار در 97 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    احتمالا یجای کدت یه چیزی رو چندین بار دستور میده گوشی کم میاره
    سعی کن از box collider استفاده کنی
    امضای ایشان
    Telegram: @Alizadev

  9. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Mohammadalizadeh از ایشان تشکر کرده است:

    7tarrah (۰۹-۰۹-۱۳۹۵)

  10. Top | #7

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    مه‍ ۱۳۹۲
    شماره عضویت
    3734
    نوشته ها
    255
    تشکر
    630
    تشکر شده 80 بار در 57 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    تو قسمت quality Settings یه قسمت هست به عنوان VSync که مربوط به سرعت بازی هست این قسمت فکر کنم کارش اینه که سعی میکنه سرعت بازی توی تمام پلتفرم ها یکسان باشه روشن یا خاموش ش کن ببین کارت راه میفته
    همچنین همینطور که دوستمون گفتند باید بازیت بهینه کنی
    توی همین فسمت quality Settings میتونی همچی رو رو کمترین حالت بزار
    امضای ایشان
    ------------------------------------------------------
    - کاش زندگی یه دکمه شیفت دلیت داشت -
    ------------------------------------------------------

  11. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید pyman_unity از ایشان تشکر کرده است:

    7tarrah (۰۹-۰۹-۱۳۹۵)

  12. Top | #8

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    آب‍ ۱۳۹۵
    شماره عضویت
    7809
    نوشته ها
    13
    تشکر
    14
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    نقل قول نوشته اصلی توسط pyman_unity نمایش پست ها
    تو قسمت quality Settings یه قسمت هست به عنوان VSync که مربوط به سرعت بازی هست این قسمت فکر کنم کارش اینه که سعی میکنه سرعت بازی توی تمام پلتفرم ها یکسان باشه روشن یا خاموش ش کن ببین کارت راه میفته
    همچنین همینطور که دوستمون گفتند باید بازیت بهینه کنی
    توی همین فسمت quality Settings میتونی همچی رو رو کمترین حالت بزار
    سلام و ممنون
    متاسفانه تغییری نکرد
    بازی اونقدر سنگین نیست که فشار بیاره بازی تقریبا دو بعدیه و مشکل رو شاید درست بیان نکردم
    تو حالت کلی و بیشتر مواقع تو سیستمم و گوشیم مهره ها مثلا به اندازه های زیر حرکت میکنن
    p1 : ----------
    p2 : ----------
    تو شرایط خاصی که بعضی اوقات اتفاق میافته به صورت زیر میشه حرکت ها
    p1 : ----------
    p2 : -----------
    نمیدونم سرعت حرکت تغییر میکنه یا مختصات حرکت!

    outPowered که وکتور 3 هستش از حاصلضرب سرعت در وکتور اصلی که مقدار جایجایی هستش به دست میاد.

  13. Top | #9

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    آب‍ ۱۳۹۵
    شماره عضویت
    7809
    نوشته ها
    13
    تشکر
    14
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان


    لطفا کمکم کنید.واقعا خستم کرده این مورد الآن 5 روزه

    الآن در هر شرایطی که تست کردم مقدار حرکت تو هر دو دستگاه یکی شده یعنی

    p1 : ----------
    p2 : ----------

    ولی وقتی مهره برخورد میکنه به مهره دیگه اون مهره دیگه که باهاش برخورد داشته تو دو دستگاه حرکت متفاوتی دارن!
    ویرایش توسط 7tarrah : ۰۹-۰۹-۱۳۹۵ در ساعت ۰۸:۳۶ بعد از ظهر

  14. Top | #10

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    مه‍ ۱۳۹۲
    شماره عضویت
    3734
    نوشته ها
    255
    تشکر
    630
    تشکر شده 80 بار در 57 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    من توی فیزیک ضعیفم
    اما میتونی وقتی مهره اول که با مهره دوم برخورد داشت مختصات مهره دوم که حرکت کرده (وقتی در جای خودش ثابت شد ) رو به دستگاه دوم بفرستی و اونم حرکت کنه به اونجا همچنین چرخش
    نمدونم روش فکر کن شاید پیشنهاد خوبی باشه و کمکت کنه !!!
    امضای ایشان
    ------------------------------------------------------
    - کاش زندگی یه دکمه شیفت دلیت داشت -
    ------------------------------------------------------

  15. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید pyman_unity از ایشان تشکر کرده است:

    7tarrah (۰۹-۱۰-۱۳۹۵)

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدید کنندگانی که با جست و جو این صفحه را مشاهده کرده اند:

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
موسسه فرهنگی هنری رویش © تمامی حقوق برای مرجع فارسی یونیتی محفوظ می باشد.