صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 15 از 15

موضوع: برخورد نکردن، raycast به گیم آبجکت مورد نظر به خاطر بزرگی canvas

  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    به‍ ۱۳۹۱
    شماره عضویت
    2275
    نوشته ها
    87
    تشکر
    29
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان

    برخورد نکردن، raycast به گیم آبجکت مورد نظر به خاطر بزرگی canvas

    سلام
    من به خاطر اینکه canvas مربوط به منوی اصلی بازی که جان و موارد دیگه رو نشون میده، دارم، و خب طبیعتا دیدید اندازه ش در محیط طراحی خیلی بزرگتر از گیم ابجکت ها است. حالا ریکستی که میفرستم، به خاطر این اختلاف اندازه بین canvas و گیم ابجکت های بازی، دقیقا روی گیم ابجکتی که کلیک میکنم(در بازی) برخورد نمیکنه(ریکست رو میگم)

    باید چکار کنم؟

  2. Top | #11

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    به‍ ۱۳۹۱
    شماره عضویت
    2275
    نوشته ها
    87
    تشکر
    29
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    مشکلم حل شد خداروشکر
    به خاطر این بود که من position مستقیم موس رو میگرفتم و تبدیلش نمیکردم به جهان! یعنی قبلش اینطوری بود:

    hit = Physics2D.Raycast(Input.mousePosition, Vector3.forward * dis, dis);


    کد اصلاح شده:

      hit = Physics2D.Raycast(Camera.main.ScreenToWorldPoint(Input.mousePosition), Vector3.forward * dis, dis);


    شرمنده همگی
    الان ساعت من 5 دقیقه مونده به 2 صبح!

    ازبس ذهنمو به خودش مشغول کرده بود!

  3. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید سیدسبحان2 از ایشان تشکر کرده است:

    pyman_unity (۰۹-۲۰-۱۳۹۵)

  4. Top | #12

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    مه‍ ۱۳۹۵
    شماره عضویت
    7743
    نوشته ها
    81
    تشکر
    15
    تشکر شده 9 بار در 9 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    داداش داری بازی استرا تژیک دوبعدی میسازی؟

  5. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید abbas1378 از ایشان تشکر کرده است:

    سیدسبحان2 (۰۹-۲۱-۱۳۹۵)

  6. Top | #13

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    به‍ ۱۳۹۱
    شماره عضویت
    2275
    نوشته ها
    87
    تشکر
    29
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    اره چطور مگه؟
    البته مفهومش بعد استراتژیک داره
    سبک بازیش فکر نکنم. مگه استراتژی دوبعدی هم داریم.؟؟؟

  7. Top | #14

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    مر ۱۳۹۳
    شماره عضویت
    4871
    نوشته ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    نقل قول نوشته اصلی توسط سیدسبحان2 نمایش پست ها
    اره چطور مگه؟
    البته مفهومش بعد استراتژیک داره
    سبک بازیش فکر نکنم. مگه استراتژی دوبعدی هم داریم.؟؟؟
    سلام به دوستان خب دوست عزیز کلش اف داستان پس چیه red alert نسخه های اولیه ش پس چین دوست عزیز بعلاوه ی کلی بازی استراتژی دو بعدی دیگه....بدرود

  8. Top | #15

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    به‍ ۱۳۹۱
    شماره عضویت
    2275
    نوشته ها
    87
    تشکر
    29
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    نقل قول نوشته اصلی توسط reza2boyce نمایش پست ها
    سلام به دوستان خب دوست عزیز کلش اف داستان پس چیه red alert نسخه های اولیه ش پس چین دوست عزیز بعلاوه ی کلی بازی استراتژی دو بعدی دیگه....بدرود
    سلام
    اها حالا فهمیدم
    تشکر

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدید کنندگانی که با جست و جو این صفحه را مشاهده کرده اند:

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
موسسه فرهنگی هنری رویش © تمامی حقوق برای مرجع فارسی یونیتی محفوظ می باشد.