صفحه 2 از 11 نخستنخست 1234 ... آخرینآخرین
نمایش موضوعات: شماره 21 تا 40 , از مجموع ‍215 موضوع

انجمن: آموزش سی شارپ

آموزش برنامه نویسی به زبان سی شارپ (#c)

بخشها موضوعات/ارسالها  آخرين نوشته

  1. مدیران انجمن:

    1. Bahman Timas،
    2. ProUnity

    آمار انجمن:

    • موضوع ها: 3
    • نوشته ها: 3

    آخرين نوشته:

    رتبه الکسا می تواند در سئو... برو به آخرین پست

    توسط

    ۱۰-۲۲-۱۳۹۵, ۰۸:۵۶ بعد از ظهر

    عملیات انجمن:

  1. موضوع مهم شود مهم: مثال برای انواع trigger

    آغاز شده توسط admin, ۰۴-۱۳-۱۳۹۰ ۰۳:۴۶ قبل از ظهر
    2 صفحه ها
    1 2
    • پاسخ: 18
    • نمایش ها: 3,344
    ۰۸-۰۱-۱۳۹۵, ۰۸:۴۹ بعد از ظهر برو به آخرین پست
  1. فرق public و private؟

    آغاز شده توسط ooza.ir, ۰۷-۰۷-۱۳۹۵ ۱۲:۰۳ قبل از ظهر
    متغیر, مشکل, یک بازی, بازی
    • پاسخ: 1
    • نمایش ها: 102
    ۰۷-۰۷-۱۳۹۵, ۰۱:۱۶ قبل از ظهر برو به آخرین پست
  2. مخفی کردن گیم آبجکت و دوباره ظاهر کردن آن

    آغاز شده توسط سیدسبحان2, ۰۵-۳۰-۱۳۹۵ ۰۲:۵۲ قبل از ظهر
    2 صفحه ها
    1 2
    sortingorder, گیم, گیم آبجکت, پرش, ابجکت, برخورد
    • پاسخ: 15
    • نمایش ها: 285
    ۰۶-۱۵-۱۳۹۵, ۰۲:۵۸ بعد از ظهر برو به آخرین پست
  3. Soal کنترل ابجکت با کد سی شارپ

    آغاز شده توسط T-NEKT, ۰۵-۲۵-۱۳۹۵ ۰۴:۳۶ قبل از ظهر
    لمس, کد ـ سی شارپ ـ یونیتی, ابجکت, سوال, سی شارپ
    • پاسخ: 1
    • نمایش ها: 109
    ۰۵-۲۵-۱۳۹۵, ۰۶:۱۲ بعد از ظهر برو به آخرین پست
    • پاسخ: 18
    • نمایش ها: 655
    ۰۶-۲۶-۱۳۹۵, ۰۸:۴۰ بعد از ظهر برو به آخرین پست
  4. در مورد آموزش سی شارپ

    آغاز شده توسط Xx-_MoHaMmAd_-xX, ۰۵-۲۱-۱۳۹۵ ۱۲:۳۹ قبل از ظهر
    معرفی, یونیتی, آموزش, آموزش سی شارپ, سی شارپ
    • پاسخ: 5
    • نمایش ها: 204
    ۰۵-۲۳-۱۳۹۵, ۰۲:۴۳ قبل از ظهر برو به آخرین پست
  5. بدست آوردن محدوده دوربین

    آغاز شده توسط سیدسبحان2, ۰۵-۱۵-۱۳۹۵ ۰۹:۵۰ بعد از ظهر
    گیم, گیم آبجکت, دوربین
    • پاسخ: 7
    • نمایش ها: 168
    ۰۵-۱۶-۱۳۹۵, ۰۴:۵۹ قبل از ظهر برو به آخرین پست
  6. اجرا شدن یک شرط برای همه آبجکتها

    آغاز شده توسط سیدسبحان2, ۰۵-۱۵-۱۳۹۵ ۰۳:۳۱ قبل از ظهر
    برخورد
    • پاسخ: 8
    • نمایش ها: 135
    ۰۵-۱۵-۱۳۹۵, ۰۳:۲۲ بعد از ظهر برو به آخرین پست
  7. اسکریپت بیشتر یا کد بیشتر در اسکریپتهای کمتر

    آغاز شده توسط سیدسبحان2, ۰۵-۱۴-۱۳۹۵ ۰۴:۴۱ بعد از ظهر
    کامپوننت, گیم, گیم آبجکت, ابجکت, سوال, سرعت
    • پاسخ: 1
    • نمایش ها: 108
    ۰۵-۱۴-۱۳۹۵, ۰۴:۴۴ بعد از ظهر برو به آخرین پست
  8. کدی برای انجام کاری در مکان مشخص

    آغاز شده توسط amir radmehr, ۰۵-۱۰-۱۳۹۵ ۰۸:۲۲ بعد از ظهر
    game, فیلم, مرحله, کاری, کد نویسی ـ اندروید
    • پاسخ: 1
    • نمایش ها: 106
    ۰۵-۱۰-۱۳۹۵, ۰۹:۲۹ بعد از ظهر برو به آخرین پست
  9. کمک در کد نویسی سی شارپ

    آغاز شده توسط T-NEKT, ۰۵-۰۵-۱۳۹۵ ۱۱:۵۶ بعد از ظهر
    4 صفحه ها
    1 2 3 ... 4
    لمس, معرفی, یونیتی, کمک, کد نویسی, گلوله, اندروید, برای اندروید, سی شارپ, سیستم, سازی
    • پاسخ: 32
    • نمایش ها: 424
    ۰۵-۰۹-۱۳۹۵, ۰۴:۴۷ قبل از ظهر برو به آخرین پست
  10. فرزند رو چطوری در کدنویسی پیدا کنم؟!

    آغاز شده توسط سیدسبحان2, ۰۵-۰۳-۱۳۹۵ ۰۴:۱۲ بعد از ظهر
    text, کاراکتر, گیم, گیم آبجکت, عکس
    • پاسخ: 6
    • نمایش ها: 152
    ۰۵-۰۳-۱۳۹۵, ۱۰:۵۷ بعد از ظهر برو به آخرین پست
  11. تفاوت استفاده از دیزاین پترن signleton و کلاس استاتیک

    آغاز شده توسط asajadi84, ۰۵-۰۱-۱۳۹۵ ۰۶:۵۴ بعد از ظهر
    singleton, static, یونیتی, کار, آموزش, سوال, سی شارپ
    • پاسخ: 2
    • نمایش ها: 104
    ۰۵-۰۱-۱۳۹۵, ۱۰:۱۲ بعد از ظهر برو به آخرین پست
  12. تفاوت update و fixedupdate

    آغاز شده توسط سیدسبحان2, ۰۵-۰۱-۱۳۹۵ ۰۳:۴۷ بعد از ظهر
    فیزیک, کلیک, کاراکتر, تابع, حرکت, دکمه, سازی
    • پاسخ: 4
    • نمایش ها: 179
    ۰۷-۱۳-۱۳۹۵, ۰۸:۲۱ قبل از ظهر برو به آخرین پست
  13. سایتی برای ارائه اسکریپت های آماده

    آغاز شده توسط سیدسبحان2, ۰۵-۰۱-۱۳۹۵ ۰۱:۲۳ بعد از ظهر
    کاری, کاراکتر, آماده, ارائه, بازی, برنامه نویس
    • پاسخ: 1
    • نمایش ها: 159
    ۰۵-۰۱-۱۳۹۵, ۰۳:۲۵ بعد از ظهر برو به آخرین پست
  14. ایجاد تاخیر در بازی

    آغاز شده توسط سیدسبحان2, ۰۴-۳۰-۱۳۹۵ ۰۳:۱۲ قبل از ظهر
    time, unity, unity3d, کار, بازی, تابع
    • پاسخ: 4
    • نمایش ها: 160
    ۰۴-۳۰-۱۳۹۵, ۰۸:۲۷ بعد از ظهر برو به آخرین پست
  15. آموزش C#

    آغاز شده توسط ssoh604, ۰۴-۲۱-۱۳۹۵ ۰۵:۵۳ بعد از ظهر
    menu, persian, start, مقالات فارسی شی سارپ, موس, مدل, کاری, آموزش, آموزش c#, آموزش سی شارپ, آیکون, آخرین, استودیو, برنامه نویسی, ترین, جاوا, جدید, حذف, دانلود, دسته, سی شارپ, ساخته شد, سازی, شرکت, عملیات
    • پاسخ: 0
    • نمایش ها: 222
    ۰۴-۲۱-۱۳۹۵, ۰۵:۵۳ بعد از ظهر برو به آخرین پست
  16. آدرس فایلی که در یونیتی وجود داره ؟

    آغاز شده توسط سیدسبحان2, ۰۴-۲۱-۱۳۹۵ ۰۱:۵۱ قبل از ظهر
    animator, controller, gameobject, یونیتی, کمک, کامپوننت, انیمیشن
    • پاسخ: 2
    • نمایش ها: 79
    ۰۴-۲۱-۱۳۹۵, ۰۳:۱۴ قبل از ظهر برو به آخرین پست
  17. Darkhast کد loadlevel

    آغاز شده توسط asses, ۰۴-۲۰-۱۳۹۵ ۱۰:۰۴ بعد از ظهر
    • پاسخ: 1
    • نمایش ها: 60
    ۰۴-۲۰-۱۳۹۵, ۱۰:۲۳ بعد از ظهر برو به آخرین پست
  18. چرا y من هی تغییر میکنه؟

    آغاز شده توسط سیدسبحان2, ۰۴-۲۰-۱۳۹۵ ۱۲:۱۸ قبل از ظهر
    input, localscale, کاری, کاراکتر, vector3, دکمه
    • پاسخ: 1
    • نمایش ها: 71
    ۰۴-۲۰-۱۳۹۵, ۰۳:۵۰ قبل از ظهر برو به آخرین پست
  19. کد حرکت - میشه این کدهارو برام توضیح بدید؟

    آغاز شده توسط سیدسبحان2, ۰۴-۱۴-۱۳۹۵ ۰۵:۱۳ بعد از ظهر
    input, localscale, rigidbody, start, چرخش, انیمیشن, حرکت
    • پاسخ: 1
    • نمایش ها: 141
    ۰۴-۱۵-۱۳۹۵, ۰۳:۴۱ بعد از ظهر برو به آخرین پست

صفحه 2 از 11 نخستنخست 1234 ... آخرینآخرین

اطلاعات و گزینه های انجمن

مدیران این انجمن

تنظیمات نمایش موضوعات

استفاده از این کنترل به منظور ایجاد محدودیت برای نمایش موضوعات در یک چهارچوب زمانی مشخص است.

به شما اجازه می دهد تا انتخاب کنید اطلاعات بر اساس لیست موضوع مرتب شوند.

ترتیب نمایش...

توجه : وقتی که مرتب سازی بر اساس تاریخ ، 'نزولی', جدید ترین نتایج را اول نمایش می دهد.

راهنمای آیکون های سایت

پست های جدید
پست های جدید
بدون پست جدید
بدون پست جدید
بیشترین نسبت به 15 پاسخ یا 150 نمایش
موضوع پربیننده شامل ارسال جدید
بیشترین نسبت به 15 پاسخ یا 150 نمایش
موضوع پربیننده بدون ارسال جدید
موضوع بسته شد
این موضوع بسته است
موضوع شامل نوشته ای توسط شما می باشد
در این موضوع شرکت داشته اید

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
موسسه فرهنگی هنری رویش © تمامی حقوق برای مرجع فارسی یونیتی محفوظ می باشد.