فروشگاه اولترا بازی سازی، انیمیشن، جلوه های ویژه و موسیقی

ارسال محتوای دیجیتال شما
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از 21 به 23 از 23

موضوع: آموزش ساخت بازی مار و پله دو بعدی در یونیتی (فارسی)

  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مدیر بخش
    تاریخ عضویت
    شه‍ ۱۳۹۰
    شماره عضویت
    388
    نوشته ها
    1,375
    تشکر
    214
    تشکر شده 971 بار در 478 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان

    آموزش ساخت بازی مار و پله دو بعدی در یونیتی (فارسی)


    الاخره بعد از گذشت تقریبا ۱ ماه، آموزش ساخت بازی مار و پله دو بعدی در یونیتی آماده شده است و شما عزیزان می تونید اقدام به خرید این آموزش نمایید.یکی از بازی های پر طرفدار دوران کودکی هر شخصی، بازی مار و پله بوده که اون موقع به صورت فیزیکی انجام می شد ولی هم اکنون می توانید این بازی رو در رایانه ی خود طراحی نمایید و اقدام به بازی با آن نمایید.
    آموزش ساخت بازی مار و پله دو بعدی جمعا در ۶ قسمت تهیه شده است که شما عزیزان می توانید این مجموعه ی ارزشمند را با مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان به صورت آنلاین و ۱۵۰۰۰ تومان به صورت پستی دریافت نمایید.



    سرفصل آموزشی:
    جلسه ی اول:
    آماده سازی محیط: در این جلسه مرحله به مرحله محیط بازی کامل خواهد شد.
    جلسه ی دوم:
    تعریف مکان*های مجاز حرکت: در این جلسه یاد خواهید گرفت که چگونه خانه های مختلف بازی را همراه با مختصات هر خانه تعریف نمایید.
    جلسه ی سوم:
    شماره گذاری مکان*ها: در این جلسه مکان های مختلف بازی نام گذاری خواهند شد(با استفاده از اسکریپت و به صورت اتوماتیک)
    جلسه ی چهارم:
    ایجاد دکمه های تاس: در این جلسه با استفاده از GUI یونیتی اقدام به ایجاد دکمه هایی که عمل تاس انداختن را انجام می دهند خواهید نمود.
    جلسه ی پنجم:
    حرکات بازیکن*ها: در این جلسه با استفاده از اسکریپت هایی که خواهیم نوشت حرکات بازیکن ها را کنترل خواهیم نمود.
    جلسه ی ششم:
    مکان های خاص: در این جلسه مکان های خاص (ابتدا و انتهای نردبان، سر و دم مار) را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
    آپدیت(اضافه شدن جلسه ی هفتم و هشتم)

    جلسه هفتم:
    ایجاد منحنی های حرکت: در این جلسه با استفاده از پلاگین SuperSplines Pro مسیرهای خاصی را روی محیط ایجاد می کنیم تا بازیکن بتواند روی بدن مار بسیار زیبا حرکت نماید.
    جلسه هشتم:
    اسکریپت نویسی حرکت های منحنی وار: در این جلسه قسمت قبلی را کامل نموده و با اسکریپت هایی که خواهیم نوشت، مسیر حرکت کاراکتر را روی بدن مار تنظیم خواهیم نمود.
    دقت داشته باشید که در پایان این آموزش کلیت بازی مار و پله را یاد خواهید گرفت (که هدف اصلی ما می باشد).
    انشا الله در صورتی که وقت اقتضا کند قسمت های پیشرفته تر نیز به همین مجموعه افزوده خواهد شد
    قسمت هایی نظیر:
    ۱- حرکت کاراکتر بر اساس Daynamic AI
    ۲- ذخیره امتیاز بازیکنان
    ۳- امکان حذف بازیکن در حین بازی و انتقال به مکان صفر
    ۴- امکان حرکت کاراکتر روی بدن مار به صورت منحنی شکل
    ۵- بازی مار و پله سه بعدی
    و …

    از آن جایی که تهیه ی این سری آموزشی تقریبا ۱ ماه زمان برده است، تهیه ی بخش پیشرفته ی آن منوط به استقبال از این آموزش می باشد و مطمئنا مباحث پیشرفته زمان بیشتری خواهند برد.

    نکات مهم
    ۱- خرید پستی این مجموعه ۲ امتیاز قرعه کشی خواهد داشت.
    ۲- کاربرانی که اقدام به خرید دانلودی می نمایند، در صورت آپدیت می توانند از آموزش های بعدی نیز استفاده نمایند.
    ۳- کاربرانی که اقدام به خرید پستی نمایند، برای دریافت لینک دانلود قسمت های بعدی کافیست اعلام نمایند.

    جهت اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمایید:
    آموزش ساخت بازی مار و پله دو بعدی در یونیتی


    با تشکر
    سید
    امضای ایشان

  2. 8 کاربر به خاطر ارسال مفید hmchenaran.s از ایشان تشکر کرده اند:

    ajm (۰۵-۱۷-۱۳۹۴),aliheidari2470 (۰۴-۳۱-۱۳۹۴),Aqa_Saeed (۰۴-۳۱-۱۳۹۴),Arsenic (۰۴-۳۰-۱۳۹۴),hosien3d (۰۴-۳۱-۱۳۹۴),Kaveh.Shahedi (۰۵-۰۵-۱۳۹۴),peyman1959 (۰۴-۳۱-۱۳۹۴),pyman_unity (۰۴-۳۰-۱۳۹۴)

  3. Top | #21

    عنوان کاربر
    مدیر بخش
    تاریخ عضویت
    شه‍ ۱۳۹۰
    شماره عضویت
    388
    نوشته ها
    1,375
    تشکر
    214
    تشکر شده 971 بار در 478 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    آپدیت(اضافه شدن جلسه ی هجدهم، نوزدهم و بیستم)

    جلسه هجدهم
    غیرفعال شدن کسب امتیاز در زمان حرکت روی مسیرهای خاص در این جلسه یاد خواهید گرفت که چگونه هنگامی که بازیکن روی نردبان یا بدن مار قرار دارد امکان کسب سکه در نظر گرفته نشود.
    جلسه نوزدهم
    حرکات یکی یک و پشت سر هم در این جلسه به بازیکنان این امکان را خواهیم داد که حرکات یکی یکی داشته باشند، به عبارت دیگر بازیکنان خانه به خانه حرکت خواهند نمود.
    جلسه بیستم
    اصلاح امتیاز سکه ها در این جلسه سیستم امتیاز سکه ها را کمی اصلاح خواهیم نمود.
    ویرایش توسط hmchenaran.s : ۰۸-۲۹-۱۳۹۴ در ساعت ۰۳:۱۰ قبل از ظهر
    امضای ایشان

  4. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید hmchenaran.s از ایشان تشکر کرده است:

    pyman_unity (۰۸-۲۹-۱۳۹۴)

  5. Top | #22

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    تی‍ ۱۳۹۶
    شماره عضویت
    8332
    نوشته ها
    2
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    دوستان اگه یه نفر میرفت لینک هایی که آقا محسن قرار داده رو نگاه میکرد میدید که اونها آموزش مار و پله توی یونیتی نیستن ، با یه انجین دیگست و برای ios .

  6. Top | #23

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    مه‍ ۱۳۹۶
    شماره عضویت
    8536
    نوشته ها
    1
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    سلام با تشکر از آموزش های خوبتون برای این آموزش دیگه کد تخفیف تخصیص نمی دهید ؟ آموزش پیشرفته هم دارد؟
    با تشکر

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدید کنندگانی که با جست و جو این صفحه را مشاهده کرده اند:

ساخت بازی مار و پله

آموزش ساخت مار 3 بعدی

علت نامگذاری بازی ماروپله

درست کردن مارو پله به شکل حلزون

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
موسسه فرهنگی هنری رویش © تمامی حقوق برای مرجع فارسی یونیتی محفوظ می باشد.