فروشگاه اولترا بازی سازی، انیمیشن، جلوه های ویژه و موسیقی

ارسال محتوای دیجیتال شما
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

موضوع: برنامه جالب برای تست

  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    اس‍ ۱۳۹۳
    شماره عضویت
    5625
    نوشته ها
    403
    تشکر
    56
    تشکر شده 112 بار در 103 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان

    برنامه جالب برای تست

    سلام

    امروز جمعه بود از بیکاری اومدم یه برنامه اندروید درست کردم با یونیتی که شما هم نصب کنید و تنظیماتشو برا خودتون تغییر بدید و گرافیک یونتی رو محک بزنید توش شامل:

    1- سایه رو کم و زیاد کنی(اونایی که با سایه مشکل دارن میتونن سایه رو تغییر بدن تا ببینن کدوم ستینگ خوبه.. من همیشه رو رنج پایین میزارم)

    2- افکت bloom رو کمو زیاد و قطع کنی (که ببینی با گرافیکتون سازگاره برا من که 20 فریم بر ثانیه میاورد خیلی جالب بود افکتش)

    3- متریال کف رو بین mobile bumped specular و Standard تغییر بدی(برا من رو متریال Standard فریم گوشیم نصف میشد ولی mobile spec رو 60 فریم میومد بدونه سایه)

    4 -شدت نور خورشید(برا تنظیم bloom و روشنایی صحنه)

    5- تنظیم کیفیت(همون quality انجین)

    روی توپ اسکریپت orbitTouch هست که میتونید 360 ببینید

    پایین صفحه یه دکمه setting و فریم شمار FPS هست
    من که ازش لذت بردم نزدیکه یک ساعت..امیدوارم شمام نصب کنیدو تست کنید
    بیشتر اینو واسه تست افک bloom درست کردم که ببینم گوشیم چقد جواب میده


    https://www.mediafire.com/?wa4llhu7p303ftb


    ویرایش توسط Mohammadalizadeh : ۰۷-۱۷-۱۳۹۵ در ساعت ۰۴:۳۷ بعد از ظهر

  2. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Mohammadalizadeh از ایشان تشکر کرده است:

    saeed1024 (۰۶-۳۱-۱۳۹۶)

  3. Top | #2

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    اس‍ ۱۳۹۳
    شماره عضویت
    5625
    نوشته ها
    403
    تشکر
    56
    تشکر شده 112 بار در 103 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    کد bloom ویرایش شده برای کاربر Agent:

    -اضافه شدن اسلایدر برای شدت bloom
    -اضافه شدن اسلایدر برای شدت بلور bloom


    using System;
    using UnityEngine;
    using UnityEngine.UI;


    namespace UnityStandardAssets.ImageEffects
    {
    [ExecuteInEditMode]
    [RequireComponent (typeof(Camera))]
    [AddComponentMenu ("Image Effects/Bloom and Glow/Bloom (Optimized)")]
    public class BloomMobiles : PostEffectsBase
    {


    public enum Resolution
    {
    Low = 0,
    High = 1,
    }


    public enum BlurType
    {
    Standard = 0,
    Sgx = 1,
    }
    public Slider thresholds; /// /// /// /// ///


    [Range(0.0f, 1.5f)]
    public float threshold = 0.25f;
    [Range(0.0f, 2.5f)]
    public float intensity = 0.75f;


    public Slider blurSiz; /// /// /// /// ///
    [Range(0.25f, 5.5f)]
    public float blurSize = 1.0f;


    Resolution resolution = Resolution.Low;
    [Range(1, 4)]
    public int blurIterations = 1;


    public BlurType blurType= BlurType.Standard;


    public Shader fastBloomShader = null;
    private Material fastBloomMaterial = null;




    public override bool CheckResources ()
    {
    CheckSupport (false);


    fastBloomMaterial = CheckShaderAndCreateMaterial (fastBloomShader, fastBloomMaterial);


    if (!isSupported)
    ReportAutoDisable ();
    return isSupported;
    }


    void OnDisable ()
    {
    if (fastBloomMaterial)
    DestroyImmediate (fastBloomMaterial);
    }


    void OnRenderImage (RenderTexture source, RenderTexture destination)
    {
    if (CheckResources() == false)
    {
    Graphics.Blit (source, destination);
    return;
    }


    int divider = resolution == Resolution.Low ? 4 : 2;
    float widthMod = resolution == Resolution.Low ? 0.5f : 1.0f;


    fastBloomMaterial.SetVector ("_Parameter", new Vector4 (blurSize * widthMod, 0.0f, threshold, intensity));
    source.filterMode = FilterMode.Bilinear;


    var rtW= source.width/divider;
    var rtH= source.height/divider;


    // downsample
    RenderTexture rt = RenderTexture.GetTemporary (rtW, rtH, 0, source.format);
    rt.filterMode = FilterMode.Bilinear;
    Graphics.Blit (source, rt, fastBloomMaterial, 1);


    var passOffs= blurType == BlurType.Standard ? 0 : 2;


    for(int i = 0; i < blurIterations; i++)
    {
    fastBloomMaterial.SetVector ("_Parameter", new Vector4 (blurSize * widthMod + (i*1.0f), 0.0f, threshold, intensity));


    // vertical blur
    RenderTexture rt2 = RenderTexture.GetTemporary (rtW, rtH, 0, source.format);
    rt2.filterMode = FilterMode.Bilinear;
    Graphics.Blit (rt, rt2, fastBloomMaterial, 2 + passOffs);
    RenderTexture.ReleaseTemporary (rt);
    rt = rt2;


    // horizontal blur
    rt2 = RenderTexture.GetTemporary (rtW, rtH, 0, source.format);
    rt2.filterMode = FilterMode.Bilinear;
    Graphics.Blit (rt, rt2, fastBloomMaterial, 3 + passOffs);
    RenderTexture.ReleaseTemporary (rt);
    rt = rt2;
    }


    fastBloomMaterial.SetTexture ("_Bloom", rt);


    Graphics.Blit (source, destination, fastBloomMaterial, 0);


    RenderTexture.ReleaseTemporary (rt);
    }
    void Update () {
    //thresholds.value = (float)threshold;
    threshold = thresholds.value;
    blurSize = blurSiz.value;
    }
    }


    }



  4. Top | #3

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    خر ۱۳۹۶
    شماره عضویت
    8207
    نوشته ها
    81
    تشکر
    16
    تشکر شده 17 بار در 17 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammadalizadeh نمایش پست ها
    سلام

    امروز جمعه بود از بیکاری اومدم یه برنامه اندروید درست کردم با یونیتی که شما هم نصب کنید و تنظیماتشو برا خودتون تغییر بدید و گرافیک یونتی رو محک بزنید توش شامل:

    1- سایه رو کم و زیاد کنی(اونایی که با سایه مشکل دارن میتونن سایه رو تغییر بدن تا ببینن کدوم ستینگ خوبه.. من همیشه رو رنج پایین میزارم)

    2- افکت bloom رو کمو زیاد و قطع کنی (که ببینی با گرافیکتون سازگاره برا من که 20 فریم بر ثانیه میاورد خیلی جالب بود افکتش)

    3- متریال کف رو بین mobile bumped specular و Standard تغییر بدی(برا من رو متریال Standard فریم گوشیم نصف میشد ولی mobile spec رو 60 فریم میومد بدونه سایه)

    4 -شدت نور خورشید(برا تنظیم bloom و روشنایی صحنه)

    5- تنظیم کیفیت(همون quality انجین)

    روی توپ اسکریپت orbitTouch هست که میتونید 360 ببینید

    پایین صفحه یه دکمه setting و فریم شمار FPS هست
    من که ازش لذت بردم نزدیکه یک ساعت..امیدوارم شمام نصب کنیدو تست کنید
    بیشتر اینو واسه تست افک bloom درست کردم که ببینم گوشیم چقد جواب میده


    https://www.mediafire.com/?wa4llhu7p303ftb


    برای اسکرین شات از بازی از دوربین استفاده کردی یا از خود دست گاه که این بازی روش نصب بود؟؟؟

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدید کنندگانی که با جست و جو این صفحه را مشاهده کرده اند:

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •