فروشگاه اولترا بازی سازی، انیمیشن، جلوه های ویژه و موسیقی

ارسال محتوای دیجیتال شما
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 11

موضوع: بحث و گفت و گو بین دونفر

  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    به‍ ۱۳۹۱
    شماره عضویت
    2275
    نوشته ها
    87
    تشکر
    29
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان

    بحث و گفت و گو بین دونفر

    سلام
    ببخشید اگه دوتا گیم آبجکت داشته باشم که هرکدوم قابلیت گفتن حرفهایی رو دارن.
    چطوری میتونم کاری کنم که وقتی به هم رسیدن، به نوبت گفت و گو کنن و هرکدوم برای خودشون ،پشت سر هم حرف نزنن؟

  2. Top | #2

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    اس‍ ۱۳۹۳
    شماره عضویت
    5625
    نوشته ها
    403
    تشکر
    56
    تشکر شده 111 بار در 102 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    داداش سریال walking dead 3 رو میخوای ادامه بدی؟

    کد نویسی رو یکم بیشتر یاد بگیرید بعد خودتون راحت میتونید بنویسید کدش رو

    اینجا تا صبحم بچه بیان توضیح بدن برا شما هیچ فایده ای نداره

  3. Top | #3

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    به‍ ۱۳۹۱
    شماره عضویت
    2275
    نوشته ها
    87
    تشکر
    29
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammadalizadeh نمایش پست ها
    داداش سریال walking dead 3 رو میخوای ادامه بدی؟

    کد نویسی رو یکم بیشتر یاد بگیرید بعد خودتون راحت میتونید بنویسید کدش رو

    اینجا تا صبحم بچه بیان توضیح بدن برا شما هیچ فایده ای نداره
    دوست عزیز آموزش خوب توی این زمینه وجود نداره. همشون مقطعی هستن.
    تاحالا چندتا دیدم. ولی پای عمل که میرسه، به چیزایی بر میخوری که توی هیچکدوم ازون آموزشها، وجود نداشته.
    من خودم 4 سال هست که دارم برنامه نویسی سی شارپ با تکنولوژی های مختلف رو انجام میدم برای ساخت نرم افزار.

    ولی بازی هم برای خودش تکنیکای خاصی رو داره.
    شما ببخشید اگه خیلی سوال میکنم.
    ویرایش توسط سیدسبحان2 : ۰۵-۰۴-۱۳۹۵ در ساعت ۰۲:۲۳ بعد از ظهر

  4. Top | #4

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    اس‍ ۱۳۹۴
    شماره عضویت
    7155
    نوشته ها
    421
    تشکر
    37
    تشکر شده 45 بار در 41 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    باید دو تا کد بسازی یکی رو بده به اولی و یکی رو به دومی
    و مثلا برای کد اولی بنویس که به مدت ۲۰ ثانیه صحبت خود را انجام دهد و غیر فعال شود وبرا دومی بنویس پس از ۲۰ ثانیه شروع به صحبت کند


    از دستور زیر کمک بگیر

    Wate for seconds

  5. Top | #5

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    اس‍ ۱۳۹۳
    شماره عضویت
    5625
    نوشته ها
    403
    تشکر
    56
    تشکر شده 111 بار در 102 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    شما اگه پایه رو یاد بگیرید همچین کدی رو میتونید بنویسید..بعد گفتید وقتی به هم رسیدن؟ سیستم ai هم باید یاد بگیرید پس
    یا اینکه از انیمشن استفاده کنی اون وقت واسه گفتگو هم میتونی از انیمشن استفاده کنی..الکی نگفتن که یونیتی فقط 20 درصدش کد نویسیه 80 درصد دیگش تو برنامه انجام میدی

  6. Top | #6

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    به‍ ۱۳۹۱
    شماره عضویت
    2275
    نوشته ها
    87
    تشکر
    29
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammadalizadeh نمایش پست ها
    شما اگه پایه رو یاد بگیرید همچین کدی رو میتونید بنویسید..بعد گفتید وقتی به هم رسیدن؟ سیستم ai هم باید یاد بگیرید پس
    یا اینکه از انیمشن استفاده کنی اون وقت واسه گفتگو هم میتونی از انیمشن استفاده کنی..الکی نگفتن که یونیتی فقط 20 درصدش کد نویسیه 80 درصد دیگش تو برنامه انجام میدی
    اره کد نویسیش دو تا ایده به ذهنم اومده .
    1- با تاخیر ، به ترتیب اجرا بشن.
    2- یه پنل باز شه و صحبتها داخل اون نمایش داده بشه.

    ولی گفتم شاید راه راحتتری هم باشه. که میبینم یه چیزی به اسم ai هم هست.
    این چی هست حالا؟!
    یه آموزش دیدم که ارتباط دشمن با بازیکن رو نشون میداد که چطوری با استفاده از Victor3D.Distance تشخیص بده این دوتا به هم رسیدن.
    ولی خب این فقط یه تابع رو نشون داد.
    مبحث پیچیده ایه؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Meghe2000 نمایش پست ها
    باید دو تا کد بسازی یکی رو بده به اولی و یکی رو به دومی
    و مثلا برای کد اولی بنویس که به مدت ۲۰ ثانیه صحبت خود را انجام دهد و غیر فعال شود وبرا دومی بنویس پس از ۲۰ ثانیه شروع به صحبت کند


    از دستور زیر کمک بگیر

    Wate for seconds
    این دستوری که شما نوشتی عجیب اعصاب مارو یه مدت خورد کرد.
    آخرشم نفهمیدیم چطوری کار میکنه. در نتیجه از delay-=Time.deltaTime استفاده میکنم برای تاخیر
    یعنی الان به جایی رسیدم که برای هر تاخیر، یه همچین چیزی باید بنویسم.
    ویرایش توسط سیدسبحان2 : ۰۵-۰۴-۱۳۹۵ در ساعت ۰۸:۳۵ بعد از ظهر

  7. Top | #7

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    اس‍ ۱۳۹۴
    شماره عضویت
    7155
    نوشته ها
    421
    تشکر
    37
    تشکر شده 45 بار در 41 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    [QUOTE=



    این دستوری که شما نوشتی عجیب اعصاب مارو یه مدت خورد کرد.
    آخرشم نفهمیدیم چطوری کار میکنه. در نتیجه از delay-=Time.deltaTime استفاده میکنم برای تاخیر
    یعنی الان به جایی رسیدم که برای هر تاخیر، یه همچین چیزی باید بنویسم.[/QUOTE]


    تو که هیچی بلد نیستی!!

    void Start() { StartCoroutine(Example()); } IEnumerator Example() { print(Time.time); yield return new WaitForSeconds(5); print(Time.time); }

  8. Top | #8

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    به‍ ۱۳۹۱
    شماره عضویت
    2275
    نوشته ها
    87
    تشکر
    29
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    نقل قول نوشته اصلی توسط Meghe2000 نمایش پست ها
    تو که هیچی بلد نیستی!!

    void Start() { StartCoroutine(Example()); } IEnumerator Example() { print(Time.time); yield return new WaitForSeconds(5); print(Time.time); }
    خخخخخ
    داداش من یه تاپیک رو کامل به این کد اختصاص دادم
    این کد مشکلش این هست که یه بار فقط اجرا میشه.
    ولی من میخاستم به طور مداوم اجرا شه که دیدیم باید توی تابع start باید داخل یه حلقه بینهایت بزاریمش تا کار کنه. منم دیگه از همون delay -= Time.deltatime استفاده کردم تا الان.
    ولی بازم منو به شک انداختی.
    دفعه دیگه یه بار دیگه همین کد شمارو امتحان میکنم.

  9. Top | #9

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    اس‍ ۱۳۹۴
    شماره عضویت
    7155
    نوشته ها
    421
    تشکر
    37
    تشکر شده 45 بار در 41 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    نقل قول نوشته اصلی توسط سیدسبحان2 نمایش پست ها
    خخخخخ
    داداش من یه تاپیک رو کامل به این کد اختصاص دادم
    این کد مشکلش این هست که یه بار فقط اجرا میشه.
    ولی من میخاستم به طور مداوم اجرا شه که دیدیم باید توی تابع start باید داخل یه حلقه بینهایت بزاریمش تا کار کنه. منم دیگه از همون delay -= Time.deltatime استفاده کردم تا الان.
    ولی بازم منو به شک انداختی.
    دفعه دیگه یه بار دیگه همین کد شمارو امتحان میکنم.
    شما باید داخل تابع اپدیت قرار دهید نه استارت

  10. Top | #10

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    به‍ ۱۳۹۱
    شماره عضویت
    2275
    نوشته ها
    87
    تشکر
    29
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    نقل قول نوشته اصلی توسط Meghe2000 نمایش پست ها
    شما باید داخل تابع اپدیت قرار دهید نه استارت
    داخل آپدیت کار نمیکرد.
    فقط یه بار کار میکرد، بعدش دیگه هیچی. انگار تاخیر نداشت. پشت سر هم کدها اجرا میشد.
    ایجاد تاخیر در بازی

    اینجا ما کلی بحث کردیم.

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدید کنندگانی که با جست و جو این صفحه را مشاهده کرده اند:

گفت و گوی نمایشی بین دو نفر

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
موسسه فرهنگی هنری رویش © تمامی حقوق برای مرجع فارسی یونیتی محفوظ می باشد.