سلام دوستان
من توی بازی سه بعدی میخوام کاری کنم که وقتی آبجکتی فقط زمانی که در جلوی دید دوربین هست مثلا کاری رو انجام بده در غیر این صورت نه
من خودم کدی نوشتم تا حدودی کار میکنه ولی کمی هم ایراد داره از شما میخوام راهنماییم کنید

از شما میخوام این کد من رو تست کنید متوجه میشید منظورم چیه

توی این کد گقتم اگر در دیدرس دوربین بود مثلا یک باکس نشان بده
کد رو به یک آبجکت بدید و بصورت دستی آبجکتو حرکت بدید میبینید وقتی از دید دوربین کنار میره دیگه باکس نمایش داده نمیشه اما مشکل اینجاست وقتی دقیقا آبجکتو پشت سر دوربین میبرم بازم نمایش داده میشه
در واقع من موقعیت دوربینو گرفتم وبنا به مقدار فاصله گفتم که باکس نمایش داده بشه و وقتی آبجک میاد پشت سر دوربین چون فاصله ها دوباره چک میشن توی کد ، باکس نمایش داده میشه
حال من به دنبال کدی هستم که فقط دید دوربینو چک کنه نه موقعیتو

دوستان خواهش میکنم راهنمایی کنید خیلی نیاز دارم و خیلی حیاطیه

	void OnGUI ()	{
Vector3 ViewPos = Camera.current.WorldToViewportPoint(transform.position);
Vector3 ScreenPos = new Vector3(Mathf.Lerp(0, Camera.current.pixelWidth, Mathf.Clamp(ViewPos.x,0,1)), Mathf.Lerp(0, Camera.current.pixelHeight, Mathf.Clamp(ViewPos.y,0,1)),ViewPos.z);
if(ScreenPos.x >20 && ScreenPos.x < Camera.current.pixelWidth - 20 && ScreenPos.y >20 && ScreenPos.y < Camera.current.pixelHeight - 20)
{
GUI.Box(new Rect(10,10,100,30),"Ok");
}
}