فروشگاه اولترا بازی سازی، انیمیشن، جلوه های ویژه و موسیقی

ارسال محتوای دیجیتال شما
نمایش نتایج: از 1 به 5 از 5

موضوع: کاراکتر 2بعدی رو میشه ریگ کرد؟

  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    شه‍ ۱۳۹۴
    شماره عضویت
    6513
    نوشته ها
    101
    تشکر
    60
    تشکر شده 49 بار در 34 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان

    کاراکتر 2بعدی رو میشه ریگ کرد؟

    سلام بر همه ی دوستان
    امیدوارم حالتون خوب باشه
    دوتا سوال داشتنم
    کاراکتر 2بعدی رو میشه ریگ کرد؟
    اگه میشه یه نرم افزار معرفی کنید که بتونم با اون خروجی برای یونیتی هم بگیریم
    منظورم همونم فرمتی هست که بشه با یونیتی باز کرد

    سوال دوم اینه که
    یه نرم افزار میخوام که باهاش برای کاراکتر 2 بعدی، انیمیشن بسازم و اونو بتونم توی یونیتی به کاراکتر اعمال کنم؟(منظورم همون فرمتی هست که بشه با یونیتی باز کرد)
    لطفا اگه میشه جواب بدید

  2. Top | #2

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    آذ ۱۳۹۱
    شماره عضویت
    1960
    نوشته ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 2 بار در 1 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    با سلام
    برای ریگ کردن کاراکتر دو بعدی بهترین و ساده ترین راه استفاده از پلاگین های خود یونیتی هست که یکی از پلاگین هایی که من استفاده کردم
    Unity-SpritesAndBones بود که آموزش هاش هم تو سایتشون هست .البته پلاگین های دیگه ای هم هست.
    موفق باشید.

  3. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید aligol از ایشان تشکر کرده اند:

    doost_fu (۰۹-۱۶-۱۳۹۴),qasem_najafi (۰۹-۱۵-۱۳۹۴)

  4. Top | #3

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    شه‍ ۱۳۹۳
    شماره عضویت
    4972
    نوشته ها
    353
    تشکر
    325
    تشکر شده 317 بار در 210 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    اینجا در مورد اسکلت بندی و انیمیشن دوبعدی مفصل صحبت شده:
    نرم افزار انیمیت کردن کاراکتر دوبعدی

  5. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید qasem_najafi از ایشان تشکر کرده است:

    doost_fu (۰۹-۱۶-۱۳۹۴)

  6. Top | #4

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    شه‍ ۱۳۹۳
    شماره عضویت
    4972
    نوشته ها
    353
    تشکر
    325
    تشکر شده 317 بار در 210 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    نقل قول نوشته اصلی توسط aligol نمایش پست ها
    با سلام
    برای ریگ کردن کاراکتر دو بعدی بهترین و ساده ترین راه استفاده از پلاگین های خود یونیتی هست که یکی از پلاگین هایی که من استفاده کردم
    Unity-SpritesAndBones بود که آموزش هاش هم تو سایتشون هست .البته پلاگین های دیگه ای هم هست.
    موفق باشید.
    SpritesAndBones بنظر جالب میاد. باید تست بشه ببینیم قابلیت mesh deformation اون در چه حده.

  7. Top | #5

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    مر ۱۳۹۲
    شماره عضویت
    3438
    نوشته ها
    238
    تشکر
    167
    تشکر شده 28 بار در 16 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    تو نرم افزار هایی که بتونی مستقیما ببریش به یونیتی معمولا همه از spriter و spine (بیشتر اسپین ) استفاده میکنن . ولی اگر بخوای یه کاراکتر رو ریگ کنی و انیمیتش کنی به صورت عکس و فریم به فریم من anime studio رو پیشنهاد میدم . خودمم چند ساله دارم باهاش کار میکنم

  8. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید PISHALY از ایشان تشکر کرده اند:

    doost_fu (۰۹-۱۶-۱۳۹۴),qasem_najafi (۰۹-۱۶-۱۳۹۴)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدید کنندگانی که با جست و جو این صفحه را مشاهده کرده اند:

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
موسسه فرهنگی هنری رویش © تمامی حقوق برای مرجع فارسی یونیتی محفوظ می باشد.