فروشگاه اولترا بازی سازی، انیمیشن، جلوه های ویژه و موسیقی

ارسال محتوای دیجیتال شما
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 18 از 18

موضوع: مرکز بازی های مستقل

  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مدیرکل
    تاریخ عضویت
    ار ۱۳۹۰
    شماره عضویت
    1
    نوشته ها
    975
    تشکر
    1,329
    تشکر شده 560 بار در 144 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان

    مرکز بازی های مستقل

    به منظور بهره وری ، جریان سازی و حمایت از بازی سازان مستقل ایرانی این مرکز مجازی در زیر مجموعه های زیر ، راه اندازی می شود.

    فروشگاه بازی های مستقل
    سیستم پروفایل و ثبت امتیاز
    سیستم طراحی و سفارشی سازی آواتار


    بخش فروشگاه بازی های مستقل در نسخه بتا به پایان رسید و به زودی راه اندازی خواهد شد. کاربران با عضویت در این سیستم می توانند از امکانات این سیستم استفاده کنند. در هنگام ثبت نام به طور پیشفرض همه کاربران در دسته "بازیخور" ها قرار خواهند گرفت و برنامه نویسان و تولید کنندگان بازی های مستقل می توانند با انتخاب گروه "توسعه دهندگان بازی" از امکانات مربوط به تولید کنندگان بازی نیز بهره مند شوند.
    امکانات کلی برای کاربران در فروشگاه فعلی: امکان نمایش آخرین بازی های دانلود شده و خریداری شده ، امکان نمایش پروفایل کلی کاربر، بارکد QR .
    امکانات فعلی فروشگاه برای تولید کنندگان: قسمت ارسال بازی، قسمت آمار فروش و درخواست تسویه حساب.


    از دوستانی که با برنامه نویسی سیستم عامل ویندوز (C#.net)و آندروید آشنایی دارند برای پیاده سازی نسخه کلاینت این سیستم دعوت به عمل می آید. همچنین دوستانی که در زمینه برنامه نویسی وب به زبان php و فرم ورک codeigniter آشنایی دارند نیز دعوت به عمل می آید.
    البته به زودی این سیستم بر روی دامنه مستقل راه اندازی خواهد شد.
    لطفا انتقادات و پیشنهادات خودتون رو ارسال کنید.

    همینجا از کاربران و دوستان عزیز بابت پیشنهادات و انتقادات سازنده سپاسگزارم به خصوص از مدیر انجمن alone1992


    امضای ایشان

  2. Top | #11

    عنوان کاربر
    مدیرکل
    تاریخ عضویت
    ار ۱۳۹۰
    شماره عضویت
    1
    نوشته ها
    975
    تشکر
    1,329
    تشکر شده 560 بار در 144 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان

    Re: مرکز بازی های مستقل



    بله حتما، اگه برسم یه سیستم حرفه ای تبلیغات هوشمند هم براش می نویسم که جزئیاتش رو بعدا اعلام می کنم.
    امضای ایشان

  3. Top | #12

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    فر ۱۳۹۱
    شماره عضویت
    766
    نوشته ها
    536
    تشکر
    1
    تشکر شده 12 بار در 11 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان

    Re: مرکز بازی های مستقل



    به نظرم یه سرویسی که این وبسایت کنار کار خودش میتونه بده اینه که بازی های کاربرا رو درکنار فروشگاه خودش در فروشگاه هایی مثل google play و یا app store ها قرار بده و پولش رو به تومن به حساب های کاربری اضافه کنه.


    این کار برای هرکسی مقدور نیست. به علت تحریم ها و مشکلاتی هست که این کار رو سخته ولی اگه این سایت این کار رو بکنه و تحریم ها رو دور بزنه کسایی هستن که دلار رو سریع میخرن.


    به نظرم اگه تبلیغ خوبی برای این سیستم بشه خیلی مورد استقبال قرار میگیره.
    امضای ایشان
    دلم به "مستحبی" خوشه که جوابش "واجبه" السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه
    پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) می فرمایند:هر کس که بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت از دنیا رفته است.

    التماس دعا!
    https://instagram.com/bahmantimas/

  4. Top | #13

    عنوان کاربر
    مدیرکل
    تاریخ عضویت
    ار ۱۳۹۰
    شماره عضویت
    1
    نوشته ها
    975
    تشکر
    1,329
    تشکر شده 560 بار در 144 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان

    Re: مرکز بازی های مستقل



    از اونجایی که می خوام کاربرای سایت یونیتی در جریان فعالیت های مرکز بازی های مستقل باشن یه گزارش کار جدید ارائه می دم.


    بخش فروشگاه مرکز به پایان رسید و تقریبا تست آزمایشگاهی شد.


    بخش پروفایل و ثبت امتیاز در حال انجام هست و به زودی api مورد نیاز برنامه نویسان ارائه میشه ، هنوز تو بخش ثبت امتیاز نتونستم یه روش امن رو پیدا کنم که با کمترین خطا و احتمال هک، عملیات ثبت امتیاز انجام شه. الان برنامه نویسان قادر خواهند بود تا با استفاده از api عملیات ورود کاربر، دریافت اطلاعات کاربر شامل نام کاربری، ایمیل ، نام و نام خانوادگی و آواتار و ثبت نام کاربر رو انجام بدن.


    api استفاده شده قادر به دادن خروجی در انواع ساختارها می باشد که شامل لیست زیر می باشد:


    [code]

    xml– almost any programming language can read XML
    json– useful for JavaScript and increasingly PHP apps.
    csv– open with spreadsheet programs
    html– a simple HTML table
    php– Representation of PHP code that can be eval()’ed
    serialize– Serialized data that can be unserialized in PHP



    [/code]





    نمونه کد یونیتی در قالب پکیج یونیتی نوشته شده به زبان برنامه نویسی سی شارپ و آنالیز json برای کاربران سایت یونیتی ارائه خواهد شد.


    دوستانی که توانایی برنامه نویسی و یا طراحی گوی(GUI) رو دارن و علاقهمند به همکاری هستن همینجا و یا از طریق پیام خصوصی اعلام آمادگی کنن.
    امضای ایشان

  5. Top | #14

    عنوان کاربر
    مدیرکل
    تاریخ عضویت
    ار ۱۳۹۰
    شماره عضویت
    1
    نوشته ها
    975
    تشکر
    1,329
    تشکر شده 560 بار در 144 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    تست api سیستم برای ورود و دریافت لیست کاربران، اگر عضو سیستم هستید با نام کاربری و رمزعبور خودتون تست کنید اگر نیستید هم می تونید از یوزر تست استفاده کنید.

    Unity Web Player | ingame
    امضای ایشان

  6. Top | #15

    عنوان کاربر
    مدیرکل
    تاریخ عضویت
    ار ۱۳۹۰
    شماره عضویت
    1
    نوشته ها
    975
    تشکر
    1,329
    تشکر شده 560 بار در 144 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    برای استفاده از سیستم ورود کاربر م یتوانید از کد زیر استفاده کنید البته توجه کنید که حتما باید یک صفحه برای بازی خود در سایت ingame.ir کنید و البته لازم نیست که فایل های بازی رو هم ارسال کنید و فقط اطلاعات اولیه بازی مثل نام و خلاصه بازی و ... هست رو لازم داره تا کد icode رو دریافت کنید.

    using UnityEngine;
    using System.Collections;


    public class auth_user : MonoBehaviour {

    private string text;
    public string login = "username";//username
    public string login2 = "password";//password
    public string login_btn = "login";
    public string icode="";
    public Rect WindowLogin = new Rect(100, 100, 100, 200);
    public Rect WindowProfile = new Rect(100, 100, 300, 300);
    public string login_url="http://ingame.ir/api/ingame/login/format/xml";
    string user_info_txt;
    public Texture ingameTexture;
    bool is_login=false;
    Texture2D avatarTexture;
    bool is_feched=false;

    void Start ()
    {
    Resources.UnloadUnusedAssets();
    }
    void OnGUI()
    {
    if(is_login)
    {
    WindowProfile = GUI.Window(0, WindowProfile, doWindowProfile, "profile");
    }
    else
    {
    WindowLogin = GUI.Window(0, WindowLogin, doWindowLogin, "user");
    }
    }

    //login windows
    void doWindowLogin(int windowID)
    {
    login = GUI.TextField(new Rect(20, 30, 130, 20), login);
    login2 = GUI.PasswordField(new Rect(20, 60, 130, 20), login2, "*"[0], 25);
    if (GUI.Button(new Rect(160, 30, 50, 20),login_btn))
    {
    StartCoroutine(do_login(login_url));
    }
    GUI.DragWindow(new Rect(0, 0, 10000, 10000));
    }

    //profile windows
    void doWindowProfile(int windowID)
    {
    ingameTexture=(Texture2D)avatarTexture;
    GUI.DrawTexture(new Rect(10, 30, 100, 100), ingameTexture, ScaleMode.ScaleToFit);
    GUI.Label(new Rect(10,150,300,300),user_info_txt);
    GUI.DragWindow(new Rect(0, 0, 10000, 10000));
    }

    IEnumerator do_login(string url)
    {
    WWWForm _form=new WWWForm();

    _form.AddField("username",login);
    _form.AddField("password",login2);
    _form.AddField("icode",icode);

    login_btn="loading...";
    WWW www = new WWW(url,_form);

    yield return www;
    if (www.error == null)
    {
    is_login=true;
    print(www.data+"\n");

    } else {
    Debug.Log("WWW Error: "+ www.error);
    }

    TinyXmlReader reader =new TinyXmlReader((string)www.data);


    while (reader.Read())
    {
    if (reader.isOpeningTag)
    {
    if(reader.tagName=="first_name")
    {
    user_info_txt+=(reader.tagName + " : " + reader.content + "\n");
    }
    if(reader.tagName=="last_name")
    {
    user_info_txt+=(reader.tagName + " : " + reader.content + "\n");
    }
    if(reader.tagName=="email")
    {
    user_info_txt+=(reader.tagName + " : " + reader.content + "\n");
    }
    if(reader.tagName=="avatar")
    {
    string avatar_url = "http://ingame.ir/thumb/view/w/70/h/70/c/0/src/"+reader.content; // http://ingame.ir/thumb/view/w/70/h/70/c/0/src/uploads/9/1.jpg
    StartCoroutine(fetch_avatar(avatar_url));
    }
    }
    }

    }

    //fetch avatar image
    IEnumerator fetch_avatar(string url)
    {
    avatarTexture=(Texture2D)ingameTexture;
    WWW wwwAvatar = new WWW(url);
    yield return wwwAvatar;
    avatarTexture = wwwAvatar.texture;
    }
    }




    من برای تحلیل فایل xml از کلاس آماده TinyXmlReader استفاده کردم که برای پردازش فایل xml در تمامی سیستم عامل ها قابل استفاده است و از حجم خیلی کمتری نسبت به بقیه کلاس برخورداره، قایل این کلاس رو پیوست می کنم.
    فقط کافیه این فایل رو به پروژه اضافه کنید و فایل auth_user.cs رو به دوربین یا هر آبجکت دیگه ای بدید.
    فايل هاي پيوست شده فايل هاي پيوست شده
    امضای ایشان

  7. Top | #16

    عنوان کاربر
    مدیرکل
    تاریخ عضویت
    ار ۱۳۹۰
    شماره عضویت
    1
    نوشته ها
    975
    تشکر
    1,329
    تشکر شده 560 بار در 144 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان

    Amoozesh پکیج یونیتی اینگیم نسخه 1.0

    یه چند هفته ای هست که نتونستم به انجمن پست ارسال کنم امشب یه کم وقت آزاد داشتم این پکیج رو کاملتر کردم البته یه پکیج کاملترش رو هم دارم آماده می کنم که خورده کاری داره و دو سه هفته ی دیگه میزامش که هم فارسی هست هم قابلیت استفاده رو چندتا پلتفرم رو داره این پکیج فقط برای پی سی هست یعنی ویندور، مک و لینوکس البته می تونید با یه کم دستکاری بهینه و کاملش کنید تا رو همه ی پلتفرم ها کار کنه.

    فقط چندتا نکته:
    قبلا گفتم که برای بازی حتما در سایت ingame.ir پروفایل بسازید (البته اگه بخواید به امکانات سایت دسترسی داشته باشید وگرنه می تونید بازی رو بدون استفاده از کد اینگیم هم در سایت قرار بدید یا بفروشید) یعنی از بخش ارسال بازی بخش اول رو کامل کنید و نیازی نیست که فایل ها و تصاویر بازی رو ارسال کنید و تنها اطلاعات بازی رو ارسال کنید تا پروفایل ایجاد شه و سیستم به شما کد اینگیم رو بده ، هر بازی کد اینگیم مخصوص به خودش رو داره و می تونید با این کد دسترسی کامل به اطلاعات بازی از طریق API سیستم رو داشته باشید، مثل لیست کاربرای که بازی رو دانلود کردن ، یا ورود کاربر، یا اینکه آیا این کاربر بازی رو خرید کرده یا نه اگه خرید نکرده بش اجازه ورود نده یا ثبت امتیاز کاربری که ورود کرده و پروفایل داره و کلی امکان دیگه که تو سایت اینگیم بخش "درباره" لیست کاملش هست. حتما حتما یادتون باشه که کد اینگیم رو مستقیم تو کدها وارد نکنید و فقط در پنجرده inspector وارد کنید که هک کردنش سختر شه، در پکیج کد اینگیم رو به جای Icode قرار بدید.
    icode.jpg

    در این پکیج تمامی لینک ها برای تست به زیر دامنه تست و توسعه اینگم متصل هستند یعنی آدرس dev.ingame.ir پس قبل از گرفتن خروجی نهایی حتما آدرس ها رو از طریق پنجره inspector به ingame.ir تغییر بدید.
    فايل هاي پيوست شده فايل هاي پيوست شده
    امضای ایشان

  8. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید admin از ایشان تشکر کرده اند:

    Aref.Seven (۰۴-۱۲-۱۳۹۳),blender.man (۰۷-۱۰-۱۳۹۲),XRevolution (۰۷-۱۰-۱۳۹۲)

  9. Top | #17

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    آذ ۱۳۹۲
    شماره عضویت
    3877
    نوشته ها
    8
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    سلام
    از دوستان کسی تا حالا برای ios بازی یا اپلیکیشنی ساخته، که تجربه ومهارت کار رو داشته باشه؟
    چن تا سوال دارم واقعا ممنون میشم اگه جواب بدین
    1 - بهترین موتور بازیسازی برای ios چی هست ( بغیر از یونیتی)
    2 - کدوم نسخه از یونیتی رو دانلود کنم که برا ios 7 بهینه شده باشه ؟ و اینکه میشه داخل محیط ویندوز از یونیتی خروجی IPA بده؟ واگر بتونه خروجی بده چطوری رو دیوایس جیل نشده میشه نصب کرد؟ راهی هس که با کرک کردن بشه از یه نرم افزار بازی سازی برا IOS خروجی گرفت بعد اونو رو دیوایس نصب کردو تست کرد؟( بدون خریدین اکانت دولوپر)
    3- به چن تا نرم افزار و موتور بازی سازی باید مسلط باشیم که تا بشه یه بازی کامل ینی با انیمشینو موسیقیو کاری گرافیکشو تنهایی انجام بدیم اگه میشه اسم نرم افزارا رو بگین ؟
    4- حتما به مک احتیاج داریم ؟ یا اینکه میشه با نصب یه نسخه از هکینتاش رو ویندوز کاری قسمت مکو انجام داد؟( منظورم ماشین مجازی نیس) و اینکه حتما حتما باید اخرین نسخه مک و اخرین نسخه ایکس کد رو نصب کرده باشیم نسخه هایی قدیمی تر نمیشه؟
    5 راستی فرق وظایف یونیتی با ایکس کد چیه؟ ایا یونیتی میتونه تمام وظایف ایکس کدو انجام بده؟
    6 سایتی یا انجمنی هس که امار دانلود بازی های معروفو از اپ استور نشون بده و بگه کدوم بازی چن نسخه و چه قدر فروخته؟
    7 اپ استورای کشورای مختلف چه فرقی باهم دارن ؟ ینی وقتی یکی یه بازی بسازه فقط حق داره اونو تو اپ استور یه کشور بذاره نمیشه همزمان چن جا باشه؟ پر بازدیدکنندترین اپ استور مال کدوم کشور ؟
    ببخشید سوالام زیاد شد ممنون

  10. Top | #18

    عنوان کاربر
    تاریخ عضویت
    اس‍ ۱۳۹۳
    شماره عضویت
    5562
    نوشته ها
    16
    تشکر
    9
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    مبلغ حمایت شده توسط کاربر
    0 تومان
    جناب ادمین ، چطور میتونم از سایت ingame حمایت کنم ؟

    راستی خبر جدیدی نیست ؟

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدید کنندگانی که با جست و جو این صفحه را مشاهده کرده اند:

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
موسسه فرهنگی هنری رویش © تمامی حقوق برای مرجع فارسی یونیتی محفوظ می باشد.